Układy DPF to kosztowne i zaawansowane technicznie urządzenia mające na celu ograniczenie ilości pyłów PM2.5 PM10 emitowanych do atmosfery. Z uwagi na wysokie koszty nowego DPF  część kierowców pomimo możliwych konsekwencji w postaci utraty dowodu rejestracyjnego pojazdu decydowało się na tzw. wycięcie DPF. Firma Turbospec wprowadziła usługę przemysłowej regeneracji DPF dzięki czemu kierowcy  mają alternatywę do zakupu nowej kosztownej części. 

Pojazdy z niesprawnymi turbosprężarkami emitują do środowiska zwiększone ilości substancji toksycznych takich jak HC, CO, CO2, NOx. Firma Turbospec wprowadziła usługę regeneracji turbosprężarek jako ekologiczną i ekonomiczną alternatywę  do zakupu nowej części. Wyprodukowanie części niezbędnych do samej naprawy ma dużo mniejszy wpływ na środowisko niż wyprodukowanie kompletnie nowej części i utylizacja starej. Pozytywne aspekty ekonomiczne widać  natychmiast gdyż wymieniając tylko uszkodzone komponenty wydatki na naprawę są znacznie niższe w porównaniu z zakupem nowej części. 

Coraz więcej samochodów z silnikiem diesla, jakie widzimy na drogach, wyposażonych jest w filtr cząstek stałych (filtr DPF). Zadaniem filtrów DPF jest oczyszczanie gazów spalinowych z cząstek stałych i innych związków chemicznych, które są szkodliwe dla środowiska. Teoretycznie filtry DPF są bezobsługowe – i tak w zasadzie jest, musi być jednak spełniony pewien warunek. Kierowcy jeżdżący samochodami z silnikiem diesla w miejskich warunkach, powinni pamiętać, by co około 500-1000 km zabrać samochód w dłuższą trasę, podczas której silnik będzie pracował na wyższych obrotach. W przeciwnym razie filtr DPF może zapchać się, lub zbyt wcześnie zużyć.

Kiedy regeneracja filtra DPF jest konieczna?

Zużycie filtra DPF może być zasygnalizowane wieloma objawami. Wśród nich można wymienić spadek mocy czy wzrost zużycia paliwa. Nie należy ignorować niepokojących objawów – w porę zdiagnozowana awaria filtra DPF pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów naprawy.

W TurboSpec wykonujemy regenerację fabryczną wszystkich typów układów oczyszczania spalin pojazdów zgodnych z normami EURO4EURO5EURO6.

W naszym zakładzie zdiagnozujesz oraz naprawisz katalizatory oraz filtry cząstek stałych:

  • DPF
  • FAP
  • SCR
  • SCRT
  • D-Cat

Standardowa procedura naprawy katalizatorów, filtrów DPF i innych:

  • rozpoznanie typu oraz parametrów filtra
  • diagnostyka filtra wraz z pomiarem wydajności
  • określenie ścieżki regeneracji (chemiczna, nóż powietrzny, wypalanie, przepłukiwanie, impregnacja powłokami katalitycznymi, wymiana wkładu filtrującego, wymiana wkładu katalitycznego)
  • wykonanie regeneracji zgodnie z procedurami określonymi dla danego typu filtra
  • weryfikacja jakości wkładu
  • pomiar wydajności filtra i porównanie z wartościami fabrycznie nowego filtra
  • weryfikacja emisji NOx, weryfikacja temperatury rozpoczęcia regeneracji pasywnej (jak na pojeździe)(dla niektórych typów filtra na życzenie klienta)

Profesjonalna regeneracja filtrów DPF

Dlaczego warto oddać filtr DPF w nasze ręce?

  • Gwarantujemy najwyższą jakość, pełen profesjonalizm, rzetelność
  • Zapewniamy indywidualne podejście, począwszy od etapu diagnostyki, po regenerację
  • Dajemy gwarancję na wykonane usługi
  • Mamy bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną wypracowanej przez lata

 

Masz pytania dotyczące regeneracji i czyszczenia filtrów DPF? Zapraszamy do  kontaktu  telefonicznego lub e-mail. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i doradzą najlepsze rozwiązanie.

Zachęcamy także do śledzenia naszego  profilu  na Facebook

Regeneracja filtrów DPF
TurboSpec

Wszystkie zainteresowane osoby:

  • zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail
  • zachęcamy także do śledzenia naszego profilu na Facebook

 

Gwarantujemy:

  • najwyższą jakość, pełen profesjonalizm, rzetelność
  • indywidualne podejście począwszy od etapu diagnostyki po regenerację
  • gwarancję na wykonane usługi
  • ogromny zasób wiedzy zarówno teoretycznej jak i praktycznej wypracowanej przez lata